Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

A kérdésem a következő. Lányomnak három spontán vetélés után vizsgálták az immunglobulin szintjét. A leletekből arra jutottak, hogy lezajlott toxoplasmosis fertőzésen esett át. Ezután lege artis kezelésen esett át. A mostani, kezelé után újra emelkedett Igg - t találtak. Igg 64,10 Igm 0.19.Nem tudjuk ennek mi a jelentősége, szeretne úra kisbabát. Van-e kizáró oka?

Köszönettel: Mária
Kedves Mária!



A kérdése nőgyógyászati szakterület. Mi sajnos nem tudunk rá válaszolni.

Laborilag annyit tudunk mondani, hogy az IgG emelkedés lezajlott fertőzésre utal, annak maradvány eredménye. Az semmilyen kezelésre nem fog lejjebb menni. Párhuzam: védőoltásoknál is a cél az, hogy a szervezetben emelkedjen az adott kórokozó elleni IgG szint, és az tartósan maradjon magas - ez jelenti a védelmet.



A vetélés mögött egyébként számtalan ok lehet. Véleményem szerint komplett kivizsgálásnak, utánajárásnak lenne értelme.

Ha szabad, ajánlani tudom dr. Turi Zsuzsanna főorvosnőt a Nőgyógyászati Központban (www.nogyogyaszatikozpont.hu)



Maradok tisztelettel



dr. Babai László

igazgató

orvos-természetgyógyász

Facebook csoportjaink

Prima Medica